torsdag 7 mars 2013

Tips från blogg

Häromdagen hittade jag en ny blogg som heter JiasDiary som verkade trevlig.  Igår skrev hon om att hon hade shoppat på en sida som heter Usagodis.se. Då jag verkligen gillar amerikanska grejer så var jag ju tvungen att kolla upp denna sidan. Och blev glatt överraskad, där fanns så mycket gott som kan vara svårt att få tag i butiker här hemma. Blev sugen att beställa hem poptarts, den gula senapen och Hershey's kisses.  Få se om vi lägger någon beställning, även maken blev förtjust i sidan. Nackdelen är att vi båda började längta till USA.

Bilder från usagodis.se

Pernie

2 kommentarer:

  1. Visst finns det mycket kul där?!:)
    Min beställning har kommit, men får hämta ut den i helgen när jag kan.

    Har ni varit i USA?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen mycket kul fanns där. Ja vi har varit i USA. Tre gånger tillsammans i Minnesota där vi har bekanta. Skulle vara kul att läsa vad du tycker om det sedan.

      Radera