tisdag 19 mars 2013

Gratis är gott

Dags för VAB under eftermiddagen men då E behövde komma ut lite tog vi en tur ner på stan. Jag hade presentkort på JC som jag ville använda upp. Det har ju inte gått så bra för JC har man läst i tidningarna och det vore ju tråkigt om presentkorten skulle bli ogiltiga. Passade på att köpa ett par jeans, ett par äkta Lee-jeans och en tröja. Det är nog de dyraste jeansen jag har köpt men ack så sköna.





Men inte nog med det, jag hade ju även fått kuponger från Smartson eftersom jag ska vara testpilot, en Kelda Soup in a cup och en bärdryck från Kiviks Musteri. Recensionerna av de kommer kanske senare. Som grädden på moset hade jag laddat ner McDonalds app till telefonen och där fanns ett erbjudande på en gratis kaffe. Alltså en bra shoppingtur utan att göra av med mina pengar.





Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar