fredag 3 augusti 2012

Lisebergsbesök

I dag var det sista dagen på sommarlovet för sonen, på måndag är det dags för förskolan igen. Han har pratat om det i två veckor så det ska bli roligt för honom igen. Något annat han pratat om är att åka ner på stan och besöka kaninerna. Då maken jobbade tog jag bägge barnen ner till Liseberg, W visste att han inte kunde åka något då jag var ensam med både honom och E. Dock kunde han åka rutchkanan vid kaninernas hus samt karusell tillsammans med E. Och idag vågade han sitta i kaninens knä. Jag tror han ändå var nöjd, fick se mycket och har tittat ut vad han vill åka nästa gång.
Även jag är nöjd, jag klarade av att gå med bägge två bland mycket folk. Vädret var vackert och det var skönt att komma ut.


Pernie

1 kommentar:

  1. Ja, vädret var verkligen fantastiskt! Det är skönt att bara vara på Liseberg, man behöver inte åka något!

    SvaraRadera