torsdag 23 augusti 2012

Förskolestart



Den här veckan var det även dags förskolestart för E. Det började med information på måndagen och sedan var jag med henne tisdag och onsdag. Gick ganska bra när jag var med fast hon var lite mammig.  Det var även roligt att se W leka med sina kompisar och hur stolt han var att hans lillasyster har börjat på samma förskola som han.
Idag var första dagen jag fick lämna henne själv, var på förskolan en halvtimme innan jag fick lämna henne där. Kändes konstigt. Tyckte jag skulle fått så mycket gjort hemma med bara ett barn hemma men jag blev bara slö. Samtidigt som jag väntade på att telefonen skulle ringa vilket den inte gjorde. Det hade gått bra, dock åt hon bara några ostbitar och sov 20 minuter men hon hade varit på bra humör och inte ledsen. När jag kom så höll hon på att klättra på rutchkanan inne. Det kommer nog bli bra det här, känner ju personalen då två av dem var när W gick på den avdelningen.
Fruktstund
Rutchkanan, en favorit


Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar