lördag 29 december 2012

Sen juluppdatering

Julen kom och gick hemma hos oss, slutade med att jag låg i magsjuka på Annandagen och det är först nu jag känner mig helt ok.

Julen firades här hemma med besök av mina föräldrar och katterna. W var uppspelt hela dagen och väckte mig med orden "Mamma, idag är det julafton". På förmiddagen följde vi med maken som spelade på Samling vid julkrubban i Guldhedskyrkan. Väldigt mysigt och barnvänligt.
Foto: Gabriel Henningson



På kvällen kom även tomten på besök. W blev mycket glad, han hade väntat hela dagen. Men det var viktigt att Tomten tog av sig skorna innan han kom in. W hjälpte glatt Tomten att dela ut julklappar medans E var mest rädd. Det roligaste var dock när W sa: "Det är roligt att du är tomte, pappa". Så gick det att lura honom. Dock var det något som han pratade om flera dagar.


Klappar blev det. W fick lego, labyrintspel, hot wheels bilbana, kläder, pengar, klocka, pysselböcker m.m. E fick bultbräda, ritstaffli, kläder, pengar, hårspännen, docka m.m.
Vi har dock en julafton kvar att fira hos farmor och farfar då den blev inställd på grund av sjukdom.


Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar