tisdag 11 december 2012

Barnpalatset

För ett tag sedan köpte jag en deal från Letsdeal som var halva priset på inträde till Barnpalatset. Så igår efter dagis tog jag med barnen dit. W trodde att vi skulle till Willys och ville bara åka hem, men när han väl kom in så ville han absolut inte åka hem. Det var inte mycket folk där då det var en vardag men det var bra för E som kunde springa rätt fritt. W hittade några barn han lekte med och E prövade på det hon kunde. Det hade varit lättare om man bara hade haft ett barn att passa eller några jämnåriga att passa. Det fanns en hel de att utforska för barnen och jag hade gärna utforskat en del också. Lite slitet men vad kan man förvänta sig när det är massor av barn som leker med grejerna. Två timmar var vi där och W hade kunnat vara där längre trots att han var trött.

Jag hade alltså två trötta, glada barn med mig hem och W vill absolut åka tillbaka dit. Helst idag. För mig var det också premiär för ett lekland och jag kan tänka mig att göra det fler gånger.

Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar