lördag 2 juni 2012

Mammablogg Date 2012


Idag var det alltså dags för Mammablogg Date, jag var så nervös då jag aldrig varit på någon sådan här träff innan och inte kände många. Men jag gick till PC Bar & Kök  och det ångrar jag inte. Desiree som hade anordnat det hela hade gjort ett jättejobb som har fått i hop så många sponsorer m.m. 
Det var bordsplacering i bokstavsordning och jag hamnade vid samma bord som Sandra och Sarina, två mycket trevliga tjejer. Collagebilderna är lånade av Sarina som var flitig med sin kamera. Dagen bestod av buffé, tävlingar och mingel. Några företag var representerade, det var Lingon & Blåbär, Me & I, House of Lola och Mary Kay.
Goodiebagen var tung att bära, som tur var blev jag hämtad.

Den överfyllda goodiebagen innehöll följande
Chips från Svenska Lantchips
Vaniljkrokar från Majskrokar
Riskakor, rischips och te från Friggs
Värdekuponger från SIA Glass

Film och nalle från Pino
Våtservetter, necessär, badflodhäst, baby cream och protective diaper cream från Sebamed
Tommee Tippee nappflaska samt handbok från Careb
Fruktpuré från Ella's Kitchen
Napp (bestick eller bitring) samt rabattkod från MyKidoo

Mössa från House of Lola
Värmeljus från Liljeholmens
Prov samt rabattkupong från Colour Catcher
Trosor från Pierre Robert
Dip-in remover samt informationsblad från Depend
Floursköljning från Flux
Kräm från Decubal
Värdebevis från Film2Home
Tamponger och rakhyvel från Tampoons for free och Bic
Mádara Miracle set från ecoliving
Drops från SB12
Illustration från 2myror
Skosnören från Nokia
Bröllopsfixaren från Norstedts
Weleda Favorites från Weleda
Disktrasor från Wettex/Vileda
Trosskydd från Tena
Värdebevis från Headweb
Lavendel-doftpåse från Triumph
Erbjudande från nelly

Erbjudande från Svinsöt
Klistermärken och ballong från meandi
Katalog och rabattkod från Lingon & Blåbär
Erbjudande från Burt's Bees
Presentkort från Minimango
Erbjudande från BrandsForKids
Erbjudande från Lookibooki
Erbjudande från Happy Bling
Katalog från Sagolikt Bokförlag
Visitkort från Rabauke
Erbjudande vid köp av MAC Kid
Informationsblad från Namnnappen

Dessutom var det massa tävlingar och jag kom hem med tre vinster men det kommer en annan dag.


Listan och bilder är lånade från Desirée Larsen
Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar