lördag 14 april 2012

Buzzador

Det är inte så ofta jag kommer med i en Buzzadorkampanj men nu har jag gjort det. Jag buzzar just nu Nivea Pure & Sensitive, en deodorant som ska ge effektivt skydd i 48 timmar. Den innehåller varken alkohol, färgämnen och konserveringsmedel utan innehåller kamomillextrakt och avokadoolja. Helt enkelt en antiperspirant som skyddar mot svett och dålig lukt i upp till 48 timmar utan att irritera huden. 



Jag var lite skeptisk till deodoranten, att en oparfymerad deodorant kan hålla lukten borta så länge. Men jag blev förvånad, den är väldigt effektiv och håller verkligen lukten borta. Jag brukar svettas en del särskilt när man busar och leker med barnen, men det känns inget. Dessutom är den väldigt skön mot huden, inga irritationer (och då har jag eksem). Den här kan jag tänka mig att köpa och använda. Nackdelen är väl att det är glasflaska (vilket alla Niveas deodoranter är).

Vill du också bli en Buzzador. Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster. Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är mippemutt).







Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar