lördag 24 augusti 2013

Gamlestadsgalej

Idag var det alltså dags för Gamlestadsgalej för tredje året i rad. Jag har varit och kikat på det varje år och det har växt i storlek. I år passade jag på att ha ett loppisbord. Då maken jobbade hela dagen så hade kom mina föräldrar ner för att hjälpa till med barn. Så klart passade de på att rensa.

Vi hade en del att sälja och vi gick inte minus. Trevlig musik under tiden och mycket folk. Fick även äntligen se Los Copihues uppträda och dansa. De huserar ju i källaren i vårt hus. Summan av kardemumman var att jag hade en trevlig dag, stolt över att jag tog tag i att sälja av lite. Resten gick till Stadsmissionen. Jag hoppas att det blir fortsättning på detta för det behövs för området.



Los Copihues


Los Copihues


Los Copihues
Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar