onsdag 15 maj 2013

Loppi's blogbag

Idag kom avin på Loppi's Blogbag och naturligtvis gick jag och hämtade den direkt.

Innehållet i paketet var sponsrat av Milda, Stena Line, Barnängen, Coop och Apetina.
Milda skickade med en bakbok med fanatstiska bilder och jag blev verkligen sugen på att baka när jag tittade i den. Var också bra steg- för steg bilder. Man kan även beställa hem den gratis från Mildas hemsida. Finns även som app och kan laddas ner från Appstore och Android market. Barnen blev överlyckliga över Nicke Nyfiken paketet från Stena Line och började givetvis bråka om det. W började prata om att det var längesedan han träffade Nicke på båten. Kanske dags för en tripp igen. Själv blev jag verkligen sugen på att pröva Barnängens Shower + Lotion duschcreme. Den ska passa normal till torr hud och gör huden mjuk och len. Perfekt att den är berikad med bodylotion för mig som ofta inte har tid att smörja in mig efter duschen. Dessutom doftade den gott av granatäpple.
Jag har tagit en liten smakbit av Apetina® Creamy Block, en mjuk variant av ost som passar i sallader, såser och röror. Jag kan väl säga att jag är så där förtjust i smaken men den kanske blir bättre när man har något till. Men den är ju perfekt nu till sommaren då den inte behövs förvaras i kylskåp om den är oöppnad. Från Coop kom det med två stycken såser, COOP BBQ Hickory och COOP BBQ Chipotle. Vi har inte hunnit testa dem ännu men maken blev väldigt nyfiken på dem och vill naturligtvis testa dem till en bit grillat kött.

Det var verkligen roligt att bli utvald till att få  blogbagen från Loppi
Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar