lördag 27 april 2013

Tvåårstrots

Tvåårstrotsen är här med besked, från tidig morgon till sen kväll är det full fart på den viljestarka damen. Jag får vara glad om jag får sitta ner fem minuter, det ska klättras överallt, testas gränser och skrikas. Får hon inte som hon vill blir hon galen, skriker, slåss och bits. Det värsta är att hon är på sin storebror hela tiden, hon ska göra precis vad han gör, ha samma sak som han har. Han får stå ut med drag i håret, tröja m.m. Till slut blir ju han arg och jag kan förstå honom, vad gör man om man inte får ha sina grejer i fred från någon som hela tiden förstör. Flashback från W:s tvåårstrots börjar komma tillbaka, det var jobbigt då med men då hade vi bara honom. Nu är de två, som tur var kommer det dock att gå över

Till något annat som är roligare, var nere på stan och tog mig till Haga då jag skulle hämta en bok på KTB. Passade på att gå in till Villervalla och skaffa en varsin t-shirt med glassar till W och E som jag suktat efter. Och ännu trevligare var ju att de hade jubileumsvecka så jag fick 15% rabatt på dem.

Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar