måndag 1 april 2013

Påsken är över

Nu är påsken över och imorgon är det dags för dagis och jobb igen. På ett sätt ska det bli skönt, att kunna få sitta ner utan att ungarna slår ihjäl varandra. Idag har nämligen varit en sådan dag. Dessutom har maken jobbat så jag har varit själv.

Påsken har annars varit lugn med besök av mormor och morfar på påskafton och farmor och farfar på påskdagen. Ätits ägg och godis har vi hunnit med också. En helt vanlig påsk alltså.

Dessutom var det första april idag, jag har inte lyckats lura någon eftersom jag inte försökt. Men det är alltid roligt att läsa tidningarnas aprilskämt. GP:s var lätt att hitta, det handlade om att spårvagnarna skulle bli ljudlösa med hjälp av mördarsniglar. Jag tror inte att jag blivit lurad idag vad jag vet ännu.

Har du blivit lurad idag?


Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar