lördag 4 juli 2015

Att få ett personligt badrum

Badrummet är ett av de viktigaste rummen i ett hem. Det ska ge avkoppling och vara personligt. Då vi bor i en hyresrätt så har vi inte så stor möjlighet att påverka vårt badrum så mycket. Men nu ska vi flytta och dit vi flyttar kan vi vara med och påverka lite mer hur vi vill att vårt hem ska se ut. Det gör att jag har kunnat börja drömma mig bort och planera hur jag vill ha. Hittade en sida med inspiration och här bjuder jag på några bilder som jag gillar

Vitt är alltid rätt och det kan piffas till med färglada handdukar


Jag gillar verkligen den här duschblandaren med hyllan bakom

Snygga duschdörrar

Vill du själv titta och hitta inspiration så finns det fler bilder och förslag på den här sidan. 
De har även snygga produkter som man kan köpa för att göra sitt badrum personligt, olika blandare, dushväggar m.m.

Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar