söndag 24 februari 2013

Wrapp-shopping

Jag har haft appen Wrapp ett bra tag och fått olika presentkort skickade till mig. Men det har aldrig blivit av att jag använt dem innan.  Nu hade jag ett på Indiska och ett på Lindex och gav mig ner till stan för att se om jag hittade något.
Inne på Lindex valde W en tunika till E och på Indiska hittade jag en tunika till mig.
Bild från Indiska
Bild från Lindex
På Indiska hade jag 50 kronor rabatt och på Lindex 50 kronor så totalt fick jag 100 kronor rabatt på shoppingen. Det var väldigt lätt att använda appen. Det man ska tänka på är att man inte ska trycka på knappen "Use in Store" förrän man är framme i kassan då man har 15 minuter på sig för att knappa in koden i kassan.  Jag kommer att försöka använda den fler gånger. Och det är ett kul sätt att ge bort presentkort.



Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar