fredag 12 oktober 2012

VAB-shopping

Fortsatt VAB idag och nu var bägge barnen hemma. E är fortfarande hängig och enligt läkaren på vårdcentralen är det en virusinfektion och han skrev ut ett VAB-intyg då hon har varit hemma i en vecka. Men igår kväll började W att helt plötsligt kräkas, ibland brukar han bara göra det en gång men nu höll det på hela natten. Han var dock jätteduktig och väckte mig. Nu börjar han dock piggna till och bli som sin vanliga jag.

Jag kände att jag inte kunde vara inne hela vackra dagen så passade jag på att ge mig ut en liten sväng när maken var på hemmaplan. Begav mig till Limit där jag hade ett tillgodokvitto. Hade sett att de hade ett par jeans från Name It till W, då han är i behov av byxor. När jag ändå var där så såg jag att de hade ett erbjudande på en jacka. Provade den och köpte den, nu är frågan om jag ska behålla den eller inte. Vad tycker ni?


Behålla eller inte?
Sköna jeans till killen




Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar